Shascha stories
Entries About Credits


MOM U always make my day. =))
Thursday, October 13, 2011 | 9:27 AM | 2 comments
its all about her.
Ak sayang mak ak lahh.
Jgn sape kasi mak ak sakit..
mampui kowg t...SUMPAH.
i can guarantee dat!


But then, ak yang wat mak ak sakit hati.
terokk kan ak..?
bukan sengaja..tp, ak ter'RUDE' dgn mak by raising my voice.
its all happen like dis.



ONE warm morning..not like usual, i woke up very early... do my chores willingly witout my mom ask. Then i heading to COCO (sista) and help her. then,,,its all happen .....


Mak suruh ak bagi kucing ak,REX makan...then ak replied..
"mak kejot lahh syamim,suro dye wat kj gak"
then mak ckp,lantak lahh dye....bia dye titow.
then i was like...WTF (not intentionally for my mom oke*)

keluarlahhh kata2 keramat aku "Mak bia je dye titow..?dye on9 24,7 mak..keje lgsg haram tak buat"
yah..ak sgt2 pissed off tatkala ituh!

tp,maaf mak......sebab2 kata2 ika tuh..mak rasa ika marah mak..
tak..tak...sape ika utk mara mak..?



so,ak rasa bersalah sgt2....sangat2...
MAK I ALWAYS LOVE U...no matter what happen.
<3


Older Post | Newer Post
Heyoo peeps!


Hello i'm shasha .Thanks for visiting me! Enjoy reading