Shascha stories
Entries About Credits


Diari Tomato Transeks
Thursday, October 13, 2011 | 10:18 AM | 1 comments
Boleh tak aku tak nak jadi mcm TOMATO..?
aku nk jd tetap mcm SAWI dan TEMBIKAI.
mereka tahu dimana pendirian mereka.
aku....?
masih mencari...
macam TOMATO
ada yang kata TOMATO adalah buah,ada yang beri tanggapan yang TOMATO adalah sayur.
Bahkan, Amerika sendiri menolak yang Tomato adalah buah kerana ianya tidak cukup manis.
Tapi,siapa saja yang tahu, apa yang Tomato itu sendiri mahu kan?

Sama seperti kondisi aku sekarang,
aku mahu jadi wanita.
yang sejati.
mahu sahaja aku pakai baju seindah sang wanita yang lembutnya maha sang peri.
mahu sahaja ak hambakan diri ak pada sang arjuna yang gagahnya bak sang Badang.
tetapi lahiriah aku adalah lelaki sejati yang cukup sifatnya.
rohani aku?
Masih seperti Tomato yang lembik dan dingin terhadap kaum Hawa.


Keluarkanlah kekuatan sebenarmu wahai Tomato.
kerna aku akan sentiasa menjadi Tomato yang kuat dan teguh walaupun luaranku sangat lembik.

Older Post | Newer Post
Heyoo peeps!


Hello i'm shasha .Thanks for visiting me! Enjoy reading